Hoe komt het dat hier een andere sjors zit?

Er zit iemand anders op de site met dezelfde naam. Is dat de bedoeling?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
....waaah... een dubbelganger.....

Het beste antwoord

Op de een of andere manier voel ik me aangesproken ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb dit net zelf ook ontdekt, en deze vraag doorgegeven aan de redactie.Naar mijn mening moet dit niet kunnen.Je hoort hier nog van.Moderators hebben hierin geen invloed.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gebruikers van GoeieVraag.nl hebben een gebruikersnaam en een weergegeven naam. De gebruikersnaam is de naam waarmee je inlogt. De weergegeven naam is de naam die op de website getoond wordt (en als je geen weergegeven naam hebt ingevuld, dan wordt je gebruikersnaam getoond).

De gebruikersnaam is voor elke gebruiker uniek. Echter, de weergegeven naam mag je helemaal vrij invullen (zie 'instellingen'). Zo kan het dus inderdaad gebeuren dat een persoon zich aanmeldt met de gebruikersnaam 'PiEtjE12345' maar dat hij als zijn weergegeven naam 'Pietje' instelt.

En als er al iemand anders op de website zit die ook Pietje als weergegeven naam heeft, dan zijn er ineens twee Pietjes. Maar met behulp van een unieke avatar is het natuurlijk alsnog wel duidelijk wie wie is. Toch?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De andere sjors heeft zijn naam met een hoofdletter.
Zou dit het zijn?