Miljoenen mensen gebruiken het.
Soms gaat 't mis - omdat Paypal zich niet aan bankregels hoeft te houden. Verscheidene mensen klagen dat Paypal rekeningen blokkeert na verdacht gedrag op bijv. Ebay. Het is een klein deel van de mensen die daarover klaagt. Maar gezien de vele (indianen)verhalen op internet, is 't de vraag of Paypal voldoende om zijn klanten geeft. Maar eerlijk gezegd, denk ik dat bij banken net zo is. Het verschil met een bank is dus dat banken zich wel aan strengere regels (moeten) houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik heel vaak paypal en het is te vertrouwen.

Je kan het zien als een soort Ideal.

Alleen maak je hierbij een verbinding tussen je bankrekening en paypal. Door deze verbinding kun je direct via paypal dingen betalen en dit wordt dan later afgeboekt van je rekening.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik maak ook gebruik van Paypal sinds 2006 ongeveer. Heb al flink wat transacties gedaan in binnen en buitenland en nog nooit een klacht gehad. Ik vind het wel fijn omdat ik niet altijd mijn reader bij de hand heb van mijn bank.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik gebruik het ook vindt het ideaal en heb er ook nooit geen problemen mee gehad. Absoluut te vertrouwen en het werkt lekker snel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook ik gebruik het al heel lang, ook veel betalingen in het buitenland hiermee gedaan.
Echt goed, makkelijk en betrouwbaar.
Ook geld ontvangen werkt goed en zeker snel.
Op het moment van betalen heeft iemand het eigenlijk ook gelijk al ontvangen.
Eigenlijk beschouw ik het net als ideal. Zorg wel voor een goed wachtwoord, en verander deze regelmatig.
Maar ja dat moet je eigenlijk bij alles op het net om je internetten echt veilig te houden.