Probleem met zelf sigaretten maken

Hallo,

Ik ben sinds gister zelf sigaretten aan het maken om geld te besparen

maar ik heb een probleem de sigaret is meestal na 1 min, 1-5 min al op en er blijft te veel lucht in de sigaret hebben meer mensen hier last van of doe ik wat verkeerd?

Groetjes

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
5.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik rook tegenwoordig max shag zwaar : zeer bitter in de mond maar met een goede high en lekker down die kost maar 3.40 euro

Het beste antwoord

de speerpunten

koop geen shag maar sigarettentabak (tussen 10-15 euro per bus)

trek het tabak wat uit elkaar

verdeel het goed

gooi het machientje een paar keer open en dicht, (niet het tabak er zelf helemaal in proppen)

nu ligt er wat tabak aan de zijkanten duw dat naar het midden en herhaal de vorige stap

succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

even iets meer shag gebruiken en het wat beter aanstampen. dat moet helpen en echt perfect krijg je het toch niet.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens Andron's doubbe stix,
Bij een goede sigaren zaak kunnen ze die voor je bestellen
15 euro voor 200 sigaretten en veel makkelijker te maken dan met losse shag.
Het is eigenlijk een dunne lange sigaar waar je aan beide kanten een hulsje omheen doet en dan door midden knippen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je misschien een link waar meer informatie over staat ? thnx!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee helaas heb zelf ook al een gezocht naar informatie op internet maar is erg weinig over te vinden.
Maar bij de sigaren zaak kunnen ze je vast wel helpen, hier bestellen ze ze ook voor me, ze staan wel onder sigaren ;). Zijn er ook in pakjes van 10 stuks om eens te proberen
Toen ik nog rookte en zelf sigaretten maakte, tapte ik zeg maar een paar keer met de filterkant op tafel zodat de lege plekken werden opgevuld. Werkte altijd goed.

Toegevoegd na 3 uur:
Koop anders een weegschaaltje. Experimenteer hoeveel gram er van een bepaald soort tabak nodig is en je hebt in de toekomst altijd de perfecte sigaret.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In aanvulling op de antwoorden die al gegeven zijn : het is heel belangrijk dat je shag hoe droog is. Het moet dus droger zijn dan als je een shagje ervan zou draaien