Hoe lang kan je marker op je whiteboard laten?

Ik heb voor school met white board marker op mijn white board een huiswerk schema gemaakt maar hoelang kan ik dit laten zitten todat het bijna on mogelijk word om het eraf the halen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Overig
2.3K

Antwoorden (1)

De tekst gemaakt met markers is altijd te verwijderen op een whiteboard dat is zo ontworpen, ook de permanent markers. Niet met ethanol, maar wel met andere vluchtige stoffen zoals thinner, benzeen, hexaan. Ik zou mij geen zorgen maken hoelang je het er op wilt laten... Let wel: veel zonlicht bleekt het op een gegeven moment uit... moet je het weer een beetje overtrekken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oeps, hoelang? Het kan jaren blijven zitten als het moet.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dank je wel voor je antwoord Ik denk nog iets van drie maanden en dan veranderd mijn rooster maar als het een jaar kan moet dat wel lukken
Thecis
7 jaar geleden
Als je de beschikking hebt over benzeen en hexaan, zal je ook wel methanol hebben staan. Dit werkt erg goed en is "vriendelijker' dan benzeen en hexaan.