Hoe kan ik defenities snel en handig leren voor de examens?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje xx

Antwoorden (5)

leren op www.wrts.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
shit je was sneller.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol, ik zat de heletij te refreshen ^^
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
=)
op www.wrts.nl ,
is ook te gebruiken voor woordjes voor talen.
maar ook geschikt voor definities.
type aan de ene kant het woord, en de andere de definitie.
en dan overhoren.
heel makkelijk, ik gebruik het ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
deze methode werkte bij mij heel goed : ik schreef spiekbriefjes ( die ik toch niet durfde te gebruiken )

en dan als ik hem klaar had .... dan chekte ik wat ik wel en wat ik niet had onthouden van het lijstje

vervolgens maakte ik een nog pieppleiner spiekbriefje met hetgene wat nodig en over was en daarna weer hetzelfde liedje

tot je een heel klein briefje over houd dus...

Toegevoegd na 1 minuut:
ps ps wat ook schijnt te werken is als je naar bed gaat snachts het boek met de leerstof onder je kussen te doen

op die manier abosrbeer je in je slaap ook de informatie

gemak dient de mens hee?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ps ps wat ook schijnt te werken is als je naar bed gaat snachts het boek met de leerstof onder je kussen te doen op die manier abosrbeer je in je slaap ook de informatie gemak dient de mens hee? Waar heb je dat vandaan? ;-) xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hehe :) dat zal ik zeker uitproberen xd
Veel stampen en ezelsbruggetje(s) maken

http://www.ezelsbruggetje.nl/home/

http://www.ezelsbrug.nl/ezelsbruggen/

de dingen die ik echt heb gestampt bij bijv frans kan ik nu nog opdreunen (10 jaar later). Dus stampen helpt wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oefenen en associaties toepassen, geduld hebben en inzet en doorzettingsvermogen in de strijd gooien.