hoe heet deze film?

het gaat over iemand die wordt beschuldigd van dat hij iets gestolen heeft. iemand anders heeft het gedaan. hij moet ontkomen aan de politie. het is een comedy. acties:
lift die schuin omhoog gaat, trein die hem achtervolgt (heel grappig), overdreven grote wapens met kleine raketten, hij springt net als een zalm tegen een waterval in, de acteur is een beetje oud met grijs-wit haar. het is best een oude film (kun je zien aan de kwaliteit van het beeld). weet iemand welke het is?

Toegevoegd na 16 minuten:
het is niet naked gun maar wel met lesley nielson

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat wist ik pas na jouw antwoord, mijn moeder zei die naam ooit maar ik kon er niet op komen

Het beste antwoord

Wrongfully accused..

Toegevoegd na 1 minuut:
Uit 1998.. het is een parodie van The Fugitive..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Naked gun? met acteur Lesley Nielson.

Toegevoegd na 2 minuten:
Naked gun 2,5 kan ook ;)