uitgenodigd voor high tea wat moet ik mee nemen?

ik ben uitgenodigd voor een high tea ,georganiseerd door een paar vrouwtjes ,ik heb dit nog nooit gedaan wat moet ik mij er bij voorstellen ?en zal ik iets mee nemen voor hun?

8 jaar geleden
in: Overig
2.2K
escape
8 jaar geleden
Hele kleine koekjes. Vrouwtjes kunnen niet veel eten op.
Ritsuka
8 jaar geleden
je kunt het ook gewoon vragen, of je nog iets mee moet nemen.
Utrecht
8 jaar geleden
Is het bij iemand thuis?
Dan zou je een kleinigheid voor de gastvrouw kunnen meenemen.
Iets te eten (zoals als in reacties en antwoorden) gesuggereerd lijkt mij wat gevaarlijk: alsof je de gastvrouw niet vertrouwd dat ze zelf voor voldoende en lekkere hapjes kan zorgen.....
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wat je kunt doen is de gastvrouw bellen en vragen of er nog hulp nodig is. Als er geen hulp nodig is, kun je volstaan met een bos bloemen bijvoorbeeld. Ook een fles wijn zou je mee kunnen nemen, maar dan moet je ze beter kennen en weten wat voor wijn ze lekker vinden.
luna400
8 jaar geleden
het is voor mij ook nog een verassing waar het plaats vind ,ik vind het raar om met lege handen te komen.misschien mercie chocolade voor ieder? of ieder een roos met bedankt kaartje .wat denken jullie is dat wat?

Antwoorden (2)

Je moet niet iets meenemen. Maar als je blij bent met de uitnodiging, dan kun je bijvoorbeeld een klein doosje bonbons of chocolaatjes (Merci o.i.d.) meebrengen.
Het gaat er vooral om dat je gezellig met elkaar zit te theedrinken, hapjes erbij eten, en keuvelen.
Amadea
8 jaar geleden
luna400
8 jaar geleden
ik vind het best moeilijk want het word eigenlijk georganiseerd door drie mensen speciaal voor mij .ik vind het een beetje vreemd om met lege handen te komen maar ja wat???
Amadea
8 jaar geleden
Neem dan zo'n houten theedoos mee. Die kan je leeg kopen, maar als je er wel wat meer geld voor over hebt kun je die ook vullen met een heleboel soorten zakjes thee.
Je kunt bijv. koekjes of chocolaatjes mee nemen, is altijd lekker bij de high tea! Je kunt natuurlijk ook vragen of je nog iets mee kan nemen of voor iets kunt zorgen!