Staan VWO cijfers gelijk aan A-levels?

Ik zit momenteel in 4 Gymnasium met de vakken Nederlands, Engels, Latijn, Duits, Economie, Filosofie, Geschiedenis, Aardrijkskunde, Kunst, Natuurkunde, Scheikunde, Wiskunde B en Biologie. Ik heb de ambitie om na mijn eindexamen Physics aan Oxford te studeren. Hier worden A-levels gevraagd. Ik vroeg me af of dit te vergelijken is met VWO cijfers?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Overig
4.2K

Antwoorden (1)

In principe staan de A-levels aardig gelijk aan bijv je eindexamen cijfers op het VWO, je zou er wel rekening mee moeten houden dat je waarschijnlijk nog een introductie examen moet doen om je Engels te testen. (tenzij je een tweetalig diploma hebt)