Is het een goed idee om een ps3 2dehands te kopen?

ik wil een ps3 aanschaffen maar het blijkt dat ze 2dehands een pak voordeliger zijn (prijs) ik ga ze niet op marktplaats of kapaza kopen maar ben van plan ze hier te kopen (zie link) is dit een goed idee of zal ik hem beter nieuw kopen
alvast bedankt

http://www.gamemania.be/Default.aspx? tabid=87&gmgame=24533&source=RecentlyViewed

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Overig
paulus811
8 jaar geleden
Over 2 uur begint de btw actie bij de Media Markt. Misschien kun je daar je slag slaan. Online bestellen kan ook.

Antwoorden (2)

Ja dat is een goed idee want waarom zou je een nieuwe kopen als een 2dehands ps3 hetzelfde functie als een nieuwe.
En Game Mania is veilig.
Geen paniek.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ps3 is nu al tijdje vervangen door de Ps4, heel veel fanatieke gamers hebben hun Ps3 de deur uitgedaan om de Ps4 te kopen.Volgens mij kan je rustig bij gamemania een Ps3 kopen zeker als ze goedkoper zijn vind de Ps3 een goede gameconsole, bij Ps4 moet je internettijd bijbetalen als je op internet tegen iemand wil spelen.