weet iemand een goede site waar ik mijn franse uitspraak kan leren (de cijfers) ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
10.3K

Antwoorden (3)

Ja, hier kun je oefenen. Vul het woord in en klik op het luidsprekertje.

http://translate.google.com/translate_t?langpair=en%7Cen&q=%22pronounce%22&hl=en&sa=N&tab=eT#nl|fr|uitspraak
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op Forvo kun je voor elke taal een woord intypen. Je kunt dan van diverse mensen de juiste uitspraak van dat woord horen.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke, dat minnetje snap ik dus totaal niet, want ik ken deze website en hij is super handig!
Cryofiel
13 jaar geleden
Ik heb een minstalker. Kennelijk heb ik ooit iets geschreven waar iemand het hartgrondig mee oneens was. Bij gebrek aan argumenten bemint deze persoon mij nu een paar weken. Meestal gaat dat vanzelf weer over als de stalker er genoeg van krijgt. Ik beschouw zulke minnen als complimentminnen. Deze minnen betekenen dat ik een mening heb die serieus wordt genomen, en dat mensen er niets tegenin kunnen brengen - het enige dat ze nog kunnen doen, is "virtueel slaan".
De uitspraak leer je het best door naar "native speakers" te luisteren. Dat betekent dus dat je in dit geval een uur per dag de Franse radio of Franse televisie moet beluisteren. Als je de "melodie" van een taal in je gevoel te pakken hebt, hoef je echt niet meer de uitspraak ven de verschillende woorden te leren.

Mijn Frans is in Frankrijk aanmerkelijk beter dan hier. Mijn Duits geweldig als ik met een Duitser spreek. Mijn Engels werd binnen twee weken heel goed toen ik een Engels meisje gedurende 3 maanden in huis had.

Succes met je examens.