Hoe kan ik het best "als piraat moeten jullie kunnen samenwerken" in een rebus zetten?

ik moet voor een activiteit met kindjes een piraten spel spelen ze zijn van 6 tot 12 jaar

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K
AWM
13 jaar geleden
Maak er even van "als piraten". Dat is beter Nederlands.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wals min w
piraten
koe k is m
tent min t
juk k is l
lier min r
kannen a is u
kam k is s
hen min h
kerk k is w
den min d

Antwoorden (2)

Voor kinderen van 6 lijkt me dat een moeilijke zin om te ontcijferen via een rebus.
je kunt ook grote kaarten maken met de woorden(eventueel) in stukken gedeeld, en die de kinderen geven, waarna ze samen uitzoeken hoe de volgorde voor een goede zin is (maar voor de kleinsten ook te moeilijk)
legpuzzelvormen misschien
anneliez
13 jaar geleden
Als is "Bal" -B + S
Piraten tekeningetje van 2 piraatjes
Moe-ten is "koe" K=M + ten
sam-en-werken is
"kam" K=S "Pen" -P werk is "kerk" K=w +en

Voor elk woord een woord bedenken wat erop lijkt en dan een plaatje bij doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
moet lukken zo! +