Welke hoofdtelefoon of in ear is geschikt voor tijdens het slapen?

Ik ben op zoek naar alternatieven om geluid in te hebben waarmee ik in slaap kan vallen. Dat kan in de vorm van een hoofdtelefoon, oordoppen of in ears, daar heb ik eigenlijk geen voorkeur voor. Ze moeten dus bijvoorbeeld zacht, plat, licht zijn zodat je er mee op je zij kan liggen. Heeft iemand suggesties?

Ik zag Jochem Myer (in 24 uur met..) bijvoorbeeld met een bepaalde model Bose hoofdtelefoon slapen, weet iemand misschien welk type dat is?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Overig
3.4K
Cryofiel
8 jaar geleden
Wat is er mis met weldadige, rustgevende stilte?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zeer juist Cryofiel, spijtig dat ik geen plus aan een reactie kan toekennen. Een min voor de vraag was eigenlijk op zijn plaats geweest, dit is echt vragen om gehoorstoornissen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik slaap altijd heel gauw in en leg de tablet naast me met een muziekje van YT dat hooguit 8 minuten duurt. Het einde hoor ik niet eens meer.
Erna55
8 jaar geleden
Een simpel in ear " oortje" kunt je in bed in en ook op je zij slapen.
Het oortje naar boven richten en het draadje van boven achter je oorschelp naar beneden leiden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je perse muziek wil luisteren koop dan een (wekker)radio met sleeptimer, eventueel met een iPod-dock of USB-aansluiting. Kun je net zolang luisteren als je wil. Koptelefoon kun je alleen maar beschadigen in bed. Of erger nog jezelf pijn mee doen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Mocht je echt een hoofdtelefoon willen, en niet een wekkerradio met sleeptimer, doe dan in ieder geval een draadloze!
ItisILeClerc
8 jaar geleden
ik gebruik daarvoor een in-ear dopje
meestal éen (aan de kant waarop ik niet lig), maar met een zacht kussen is twee ook mogelijk
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zoek juist iets om mee in slaap te kunnen vallen zonder het af te hoeven doen. Dat wil dus niet zeggen dat de muziek de hele nacht door blijft spelen. De geluidkwaliteit van externe apparaten zoals wekkers en telefoons spreekt me totaal niet aan. Ik luister op een laag volume want ik heb al een piep in mijn oren.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zeer af te raden. Ook een wekkerradio [gebruik ik zelf] is hier bruikbaar , maar iets in je oor TERWIJL je >>in.slaap.wilt.vallen?
Naar mijn idee tegenstrijdig... te dichtbij...

Antwoorden (1)

SleepPhones zijn speciaal gemaakt om in bed te dragen. Het is een band om je hoofd waarbij er verder niks in je oor zit. Er is ook een draadloze versie van.
O.a. te verkrijgen bij bol.com