wat is beter een ultra wide screen van 1080p of een 1440p monitor?

wil een nieuwe monitor kopen maar wil weten, is een ultra wide screen van 1080p beter dan een scherm met 1440p beter.
het is voor te gamen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Overig
1.3K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Is een persoonlijke keuze. Zal ook liggen aan het type spellen wat je normaliter speelt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1440p is mooier dan 1080p maar meestal ook duurder, en je moet rekening houden met de spellen die je speelt. Zoek eerst op of je spellen 1440p ondersteunen.

Antwoorden (1)

1440p is mooier dan 1080p maar meestal ook duurder, en je moet rekening houden met de spellen die je speelt. Zoek eerst op of je spellen 1440p ondersteunen.