Twee vraagen in 1 Wat is het armste land En wat het rijkste land ? Voor de bevolking dan he ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt rijk zijn in het armste land of arm zijn in het rijkste land...

Het beste antwoord

Het land met het hoogste inkomen per inwoner is Liechtenstein. ($122.000 per jaar)
Het laagste: Zimbabwe ($200 per jaar)
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

een antwoord: amerika
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
moet op mijn calorien letten............. maar vooruit
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
AWM
14 jaar geleden
Maar het klopt helaas niet, ondanks de plussen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zelf propageren ze ermee dat ze "richest country an earth zijn" maar met hun toenhoge schulden last worden ze vaak als armste aangeduid.... ach hemel zouden de americanen ons voorgelogen hebben... nee dit mogen we niet denken.
AWM
14 jaar geleden
Ze hebben de hoogste schulden, dat wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
arme obama, zal hem mijn zakgeld sturen;)
Ga je uit van de graad van menselijke ontwikkeling (Human Development Index in het Engels), dan isNiger momenteel het armste land ter wereld.

Het rijkste land ter wereld is de Verenigde Staten.
Maar als je het gaat omrekenen per inwoner dan is Luxemburg het rijkste land.