Wat kan je doen op zondag met je familie buiten?

Ik wil graag iets leuks doen met mijn broers en met mijn moeder. Maar ik weet niet wat. hebben jullie advies voor me?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
2.1K

Het beste antwoord

Veel VVV's hebben wandelroutes uitgezet in de stad of in de omgeving, waarbij je veel informatie krijgt over wat je ziet (de geschiedenis van gebouwen en straten enzo). Is altijd leuk. Leer je gelijk iets over je eigen omgeving.

Verder: terrasje pakken, ijsjes eten, rondje fietsen, wandelen (strand, bos).
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Fietsen.
Wandelen.
Sporten.
Vissen.
Naar het strand.
Naar het bos.
Mijn nummer 1 is een terrasje pakken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerst zwemmen
dan naar de bioscoop
dan naar de mcdonalds
dan gezellig fietsen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ze een beetje melig zijn: waterspelletjes! Spons-smijten, snoephappen, verzin maar wat... Het zal er hier vanmiddag verkoelend aan toe gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een wandeling maken in het bos, daarna ergens lekker een terrasje pakken, en als afsluiting een lekkere bbq.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
naar de midget-golf gaan.
-naar de trimbaan
-gewoon een fietstocht door een leuk gebied maken, en een paar keer ""aanleggen""
-picknicken en badminton spelen.
-jeu de boules
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
BBQ-en

Op een krat bier zitten bij de voordeur, met loeihard tv oranje op de achtergrond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
picknicken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
puzzel maken van 5000 stuks of gaan darten of poolen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bellen blazen!
In een parkje in de buurt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zelf vind BBQ'en of picknicken in het bos heel leuk.

maar dat vind ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wildwatervaren in Zoetermeer.
www.dutchwaterdreams.com