Welke 4 zaken vond Erasmus Belangrijk?

Voor School

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens naar de volgende link:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Desiderius_Erasmus#Humanist
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vahel, ik snap wel dat het makkelijk is om hier je huiswerkvragen te stellen en natuurlijk zijn er mensen die je graag helpen. Ik denk echter dat het voor jezelf wel handig is, als je zelf eens wat gaat googlen. Het is de bedoeling dat je zelf leert om je antwoorden te vinden en te formuleren. Als je steeds van anderen overneemt mis je straks die vaardigheid, die je later toch echt nodig gaat hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
voor elk volgend antwoord wordt geld in rekening gebracht! Leven moet je zelf doen; ook je huiswerk.
De ander kan iets aandragen maar jij zult zelf de keuze moeten maken, verantwoordelijkheid nemen.

Het beste antwoord

Zoek eens op google, er is vast heel veel over Erasmus te vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hier een heleboel over Erasmus. Wat Erasmus erg belangrijk vond, is dat jezelf je huiswerk maakt.