wat is een werkweek

is een werkweek van maandag tot vrijdag of van maandag tot zondag

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

daar wordt maandag tot en met vrijdag mee bedoelt..maar individueel kan dat natuurlijk helemaal anders zijn..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De dagen waarop gewerkt wordt in een week. Dus van maandag tot en met vrijdag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er wordt ook in t weekend door veel mensen gewerkt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
echt waar?
Een werkweek is van maandag t/m vrijdag, de dagen waarop in principe alle kantoren open zijn. Dat er ook in het weekend gewerkt wordt door veel mensen, is niet van belang voor de definitie van 'werkdag' of 'werkweek'.