Hoe is het mogelijk een lange tijd vast te zitten in een apparaat zoals op mijn profielfoto is vermeld?

Vandaag hebben in Amerika 2 mensen uren lang vast gezeten in een zelfde soort machine. Ik heb altijd geleerd dat uit veiligheid de attractie altijd handmatig naar de grond gebracht moet kunnen worden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die profielfoto is echt veel te klein....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
google soundmachine.

Antwoorden (4)

Ook op de kermis in Tilburg hebben mensen 4 uur op zijn kop gehangen een paar jaar terug. dat is overmacht en daar is niks aan te doen. Dus dat kan altijd. Net zo als af en toe vliegtuigen neer storten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze hebben die attractie handmatig omlaag gebracht. Het duurde alleen wat langer dan dat de bedoeling was.
Dat heeft waarschijnlijk te maken met allerlei veiligheden die eerst uitgeschakeld, of omzeild moesten worden.
jc54
14 jaar geleden
Alles kan kapot gaan, ook kermisattracties. Als de attractie vervolgens niet met de hand naar de grond gebracht kan worden, is dat mechanisme ook defect.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan zeker! Ik heb zelf eens iets minder dan een uur in zo'n ding vastgehangen, op de kop nog wel! Pas na lang zoeken naar de monteur was deze ter plaatse en die draaide de boel handmatig naar beneden. Het duurde heel lang, en als goedmakertje kregen we 2 bonnetjes voor een gratis rit- die hoefde ik uiteraard niet meer!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoe durven ze zo'n goedmakertje aan te bieden!echt erg!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gratis ritje.....hoe komen ze erop ;(