Is een borstel Harnas meerval een solitaire dier of niet?

ik heb een manetjes borstel harnas meerval en ik wilde er eigenlijk nog eentje bij doen,maar kan dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Nee geen solitair en het tweede antwoord over uitbreiding ...Ja, ze hebben graag bescherming, dus als je voldoende schuilplaatsen hebt kun je in een aquarium best 3-4 van zijn soortgenoten erbij zetten, mits je natuurlijk voldoende ruimte hebt ( denk aan 100cm + ) een enkele kun je houden in een 60cm bakje.
Ze houden van een beetje zacht ietwat zurig water.