Als jij verliefd op iemand bent,en digene doet wel heel erg opvallend lief,is hij dan in jou geineteresseerd?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Dan kun je wel aannemen dat die persoon ook iets meer wil
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat lijkt mij wel ja!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat wil helemaal niet zeggen dat hij jou ook ziet zitten!
Er zijn ook mannen die gewoon heel aardig zijn.
Als jij verliefd bent kun je dat aardig zijn anders oppakken!
Je ziet dan alles anders zeg maar!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms wel soms niet,het kan ook zo zijn dat ze aandacht wil,of ze wil een gesprek

Als ze weet dat jij verliefd ben,kun je het toch vragen,als je verlegen bent via sms of hyves inbox
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je het gedrag van de ander het beste kunt vergelijken met hoe hij zich tegen anderen gedraagt.

Voorbeeldje: ik was lang geleden eens verliefd op een jongen. Hij gedroeg zich altijd zo warm naar mij toe, zo liefdevol, zo zachtaardig. Veel meer dan ik ooit een andere jongen had zien doen.
Door dat gedrag was ik ervan verzekerd dat hij mij ook leuk zou vinden. Een tijdje later bleek hij homo te zijn.

Dus; zie je hem eens binnen een vriendengroepje of bij andere mensen die hij ook kent? Bekijk goed of hij zich tegen hen anders gedraagt dan tegen jou, en trek daar je conclusies uit.

Of pak de kortste route; vraag het hem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lijkt me van wel YES