Rood is voor pure chocolade en blauw voor melk chocolade. Is dat in alle landen hetzelfde?

Of hebben ze in een land bijvoorbeeld groen voor puur- en paars voor melkchocolade?

Toegevoegd na 4 dagen:
Iedereen bedankt!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
3.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wil je in het vervolg i.p.v chocola ****** neerzetten?
ik krijg zo'n trek!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een pot chocolade-eitjes staan. HEEEERLIJK!
Als ik ****** neerzet dan weet toch niemand waar de vraag over gaat? :) *nog een eitje neemt*
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hmmm....neem je er nog een? gooi wat deze kan op...richting het westen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik stuur er wel een paar [er e-mail!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, per PB
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grappig, bij koffie is het in Nederland net zo, rood is voor 'echte' koffie en blauw voor caffeine-vrij.. maar dit heeft er misschien niks mee te maken.

Antwoorden (5)

Ik heb in nederland ook vaak genoeg andere kleuren gezien, ik denk bij donkerpaars aan puur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, dat is niet overal hetzelfde en zelfs in Nederland worden niet alle merken met de kleur blauw en rood aangegeven.

Kijk maar naar Cote d'or. Deze gebruikt de kleur van de chocolade op het pak en verder is alles rood.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik eet altijd Ritter sport, puur met nootjes, vierkant stuk en BRUINE verpakking, lekkerrrrrr!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oh echt heeeeerlijk :O
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kom maar halen!
bij de wereldwinkels in Nederland doen ze het juist andersom. Blauw voor puur en rood voor melk;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Denemarken is het ook andersom!