Welk voedsel moet je een kat geven om hem de dikste kat van de wereld te maken?

Ik zag laatst dat de dikste kat van de wereld ruim 40 kilo weegt, ik vroeg me af hoe je dat doet.

Toegevoegd na 13 minuten:
Ik heb zelf geen kat ofzo, maar ik wilde gewoon weten hoe die eigenaar dat voor elkaar had gekregen. Dat is toch niet zo gek?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Veertig kilo is buiten proportioneel zwaar.
Ik denk dat deze kat een ziekte heeft (diabetes b.v.) en in combinatie met veel en slecht voer zal hij zo zwaar geworden zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

paardenbiefstuk, heeeeeel veeel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
DOE DIT THUIS NOOIT NA:

maar ik denk dat je hem dan veel vette troep moet geven. en ervoor zorgen dat de kat niet veel beweging krijgt.
denk dat ze dan wel dik worden.
maar 40 kilo is wel erg veel vind je niet ?? ik denk dat de meeste katten dan allang dood zijn :(

ik zou het in ieder geval niet proberen als ik jou was
14 jaar geleden
Een normale kat zou volgensmij nooit zo dik kunnen worden, misschien mankeert er iets aan de stofwisseling of iets in die aard.

Bij extreem dikke mensen gaan er echt heel wat calorieen op een dag naar binnen, en volgensmij gaat dat ook de hele dat door dat zou je met een kat ook moeten doen dan ( arm beest), en hij zou dat dus ook maar moeten willen.

En een kat lust ook niet altijd alles en van een vette visdieet kan je volgensmij nooit zo dik worden :-) (En deze is alleen maar goed voor je met al die omega 3 tot op zekere hoogte zeggen ze)
te veel kattenvoer komt toch ook zo'n beestje zijn buik wel een keer uit, eigenlijk geen idee dus alleen ... vloeibare olie misschien waar ze vis in hebben gebakken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk gewoon de film Feed, dan heb je wel een idee hoe je extra kilootjes aan iemand toevoegt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk dat je dan ook een kat moet hebben die aanleg moet hebben voor dikte. 40 kilo is ook zeker gortig, zeg!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk pure slagroom en geen beweging, dan kom je vast ver, bbbbbbbrrrrrrrrr
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk dat mensen zo een kat niet veel beweging geven en veel vette dingen geven zoals een normaal mens ook eet patat mayonaise paardeworst etc ik vind het te zielig omdat je huisdier aan te doen maar goed dat is mijn mening