Wie weet er iets leuks qua interactie met het publiek bij een presentatie?

Het gaat over een watersport camping

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat voor publiek heb je? Potentiële bezoekers van de watersportcamping, of geldschieters, werknemers? Een presentatie moet je afstemmen op je doelgroep.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is gewoon voor mijn eigen klas 16 t/m 20 jaar.

Antwoorden (3)

de mensen in het publiek nat spuiten met een waterslang
14 jaar geleden
ieder een lege fles vullen met water je maakt een speel veld in 2 delen ieder zet in zijn eigen deel zijn fles neer (minimaal 1 meter van de achter lijn en minimaal 1 meter van elkaar daarna gaat iedereen achter de achterlijn staan
dan gooit de ene party de bal naar de andere partij en probeert een fles te raken .
zodra de fles geraakt is moet hij eerst weer overeind gezet worden voordat de ander partij mag gooien.
zodra er 1 fles leeg is moet er 1 speler het veld verlaten en mag niet meer mee doen.
net zolang door gaan tot dat er geen een fles meer staat
(eventueel kun je meer ballen in het spel brengen als een party dan twee ballen heeft kan men ook de genen die de fles recht moet zetten afgooien)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Over het algemeen kun je een presentatie interactief maken door vragen te stellen aan het publiek. Bijvoorbeeld door te vragen wie er wel eens op een watersportcamping is geweest. Of wat je publiek denkt bij het woord watersportcamping.
Je kunt je publiek ook van tevoren uitnodigen om tussendoor vragen te stellen. Dat doe ik zelf altijd omdat ik zenuwachtig word van een publiek dat mijn hele presentatie stil zit te luisteren.