Kan ik 3 opzeggingen 1x aangetekend versturen?

Ik heb 3 opzeggingen in 3 enveloppen. 2 voor mijn vrienden en 1 voor mij. Ze moeten naar hetzelfde adres. Moet ik dan 3x apart aangetekend versturen of kan dat in 1 x? En wat kost aangetekend versturen en moet er dan wel of geen postzegel bij?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Dat kan in 1 keer.
Doe er een begeleidende brief bij waarin je vermeld dat het om 3 opzeggingen gaat en bewaar de kopien + het betaalbewijs van het postkantoor.
Je kan ook aantekenen met een ontvangstbevestiging. Kost iets meer maar je hebt het bewijs dat de brief bij de geadresseerde is aangekomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

En anders zou je die drie enveloppen ook nog in één envelop kunnen doen.