Waarom blijf ik doorlachen als een leraar mij aanspreekt als ik luidruchtig ben

Ik ben al verscheidene keren op het matje bij de directeur gekomen omdat ik te luidruchtig ben. en de leraren vinden dat ik ''lef'' heb.

Wanneer iemand een grap vertelt of een leuke mop moet ik meestal lachen.
Dan gebeurt er niet veel.
Meestal vertellen ze een klein vervolg erop.
Dan moet ik weer lachen.
Dan komt een leraar en die zegt dat ik stil moet zijn anders moet ik naar de directeur.
Nog blijf ik doorlachen zonder dat ik het wil.
Kan iemand mij helpen hiervan af te komen?
Ik heb er veel problemen mee gehad.
Ik kan mijn lachen gewoon niet beheersen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Je weet jezelf geen houding te geven, dan neem je een houding van lachen aan...

Zelfreflectief worden helpt... Kijk op zo´n moment naar jezelf en dan zie je jezelf en dan stopt het meteen... En ook daar kun je dan niets aan doen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Gaat vanzelf over. Niets aan doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Komt vanzelf wel als je volwassen wordt. Meestal... Misschien moet je bij jezelf te rade gaan wat je op school zit te doen en wat je wilt bereiken. Doe maar op de achtergrond, overigens. Geniet nu het nog kan... ;) En daarna bij een studentenvereniging gaan. Kan je je lol niet op. (Y)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stoppen met lachen is vaak erg moeilijk. Ook al weet je dat anderen zich er aan storen en ook al hebben ze je er op gewezen, je blijft door gaan met lachen, ook al wil je dat zelf niet eens. Ik heb het ook wel eens gehad, met iemand die niet tegen ziekenhuis series kon, we zaten hem de gek aan te steken en hij begon helemaal bleek te worden, en viel bijna flauw, en wij gieren van het lachen. Toen heb ik mezelf gezegd, dit kan niet, nu stoppen, hij gaat languit. Maar dan nog is het moeilijk hoor, je blijft door hikken. De anderen konden echt niet stoppen. Vaak een vrouwenprobleem denk ik. Volgens mij hebben mannen minder vaak de slappe lach.

Probeer jezelf te stoppen en aan serieuze dingen te denken. Bijv. straks schoppen ze me nog van school, wat zullen die anderen dan om mij lachen! Succes er mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is nog niet zo lang geleden dat ik de schoolbanken verlaten heb met een diploma :-) . Ik weet zelf dat ik ook erg snel afgeleid was door mijn klasgenoten die iets wilde vertellen of grapjes wilde maken. Omdat te voorkomen ging ik vaak vooraan vlak bij de leraar zitten (daar wilde toch niet zitten, dus nam ik daar maar plaats.
Dat was voor mij de oplossing. Misschien ook voor jou.
Lachen kun je altijd na de les en in de pauzes.

Succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken het maar al te goed! Maar ik denk dat je blijft lachen, omdat het juist net niet mag. Dan wordt het grapje nog grappiger.