Wat moet ik doen?

Ik heb een vriendje, maar ik ben eigenlijk wel over hem heen. Ik heb nog steeds een relatie met hem, maar hij weet er nog niets over.
Laatst kwam ik ook een leuke jongen tegen. En toen zijn we aan de praat geraakt.
Ik heb eergister ook seks met hem gehad maar daardoor voel ik me nu een beetje schuldig.
Ik merk wel heel erg dat ik hem wel heel erg leuk vindt.

Ik heb geen idee wat ik moet doen, alsjeblieft help me!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Als je het niet meer fijn hebt met iemand, of zoals jij zegt 'uitgekeken', dan zorg je dat je daarover praat.
Als je er niet uitkomt kun je op een volwassen manier uit elkaar gaan.

Wat als je op die nieuwe jongen 'uitgekeken' raakt?
Een relatie is geen fiets hoor. Je moet er keihard voor werken om een relatie gezond te houden.

Als de sodemieter je vriend vertellen wat er aan de hand is!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (18)

kan me voorstellen dat je je hieronder niet prettig voelt.
als jij je vorige/eerste vriendje niet meer wilt, verbreek de relatie dan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het vanavond nog uit maken met je vriendje, vertel dat het over is, dan ben je weer vrij om te doen en laten wat je wil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je relatie verbreken. En als jij het niet doet, doet je vriend het vast wel als hij erachter komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou lijkt of niet zo moeilijk; uitmaken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wees eerlijk tegen de vriend en maak de relatie uit. Er is denk ik geen basis meer, om met de relatie verder te gaan. Probeer het netjes af te handelen en je (ex) vriend niet onnodig pijn te doen.
14 jaar geleden
Eerlijk zijn, tegen je oude EN tegen je nieuwe vriendje...

Je hebt verantwoordelijkheid naar alletwee toe, dus wees open en eerlijk... De waarheid is bitter in het begin en zoet in het einde...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maak het vanavond nog uit met je vriendje..!! En vertel hem dat je vreemd bent gegaan.. Dit vind ik echt niet kunnen!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uitmaken, geen twijfel mogelijk. Ik denk dat het nog beter is als je hem niet verteld dat je seks met iemand anders heb gehad. Ik ben absoluut tegen liegen maar als ik van mn vriendin en te horen krijg dat ze de relatie verbreekt en seks heeft gehad met iemand anders zou ik niet voor mezelf in staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
verbreek de realtie met je vriend en even een tip; Sluit in het vervolg eerst het één af voordat je in het andere duikt!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vind ik ook! Eerst afsluiten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dankjewel dames ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
van mij ook een +
ik zou het inderdaad uitmaken
als je toch als over hem heen bent
waarom zou je dan nog een realtie met hem hebben/willen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uitmaken met je eerste vriendje.
Jammer voor hem, maar het leven gaat verder.
Gewoon eerlijk zeggen. Ik zou het in een restaurant doen, en dan een nieuw slot op je huis nemen, dat wel.
Weet niets over je achtergrond, dus weet niet hoe die vriend zal reageren.
Twee lovers eropnahouden gaat je op den duur slopen, waarschijnlijk niet lichamelijk, want dat kunnen wij vrouwen, best aan, maar het schuldgevoel....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik snap heel goed dat je je kloten voelt. Je had ten eerste noooit met die andere jongen het bed in moeten duiken terwijl je nog een relatie hebt! In wat voor situatie dan ook! Wees eerlijk tegen hem dat je niks meer voor hem voelt en verbreek de relatie zo snel mogelijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je echt geen idee hebt wat je moet doen, zou ik gewoon doorgaan met waar je mee bezig bent, het is altijd handig om een vriendje achter de hand te hebben. Misschien dumpt die eerste jou naar verloop van tijd wel, nou dan heb je meteen een tweede bij de hand. Zo kun je ze ook een beetje met elkaar vergelijken in bed en er nog wat van leren.

Je moet het wel goed verborgen houden, want als het uitkomt sta je voor je het weet te boek als een goedkope .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is erger dat je hem aan het lijntje houdt, als dat je het uitmaakt. Daar komt hij wel weer overheen, maar als je hem bedondert en toch hem vasthoudt, geef je hem ook geen kans om verder te gaan. Enne... je voelt je een beetje schuldig???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wees vooral eerlijk naar je zelf toe! Als je dat bent, weet je ook wat je moet doen!

Ik zou de relatie met het vriendje verbreken, dat is wel zo eerlijk.

En voor een volgende keer, zeg tijdig tegen een vriendje wanneer het 'over' is, dan hoef jij je ook geen zorgen meer te maken of schuldgevoel te hebben wanneer je weer iemand tegen komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jep! +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je Mirjamm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
++!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je wel, Danii!
Het uitmaken met je oude vriendje(maar niet gemeen ofzo), en proberen de waarheid te vertellen. Veel succes!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uitmaken. Dan kun je ook over die ander heen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tja, als het toch zo leuk is, dan blijf je bij hemnatuurlijk en dump je je ander vriendje (je kan ze ook beide houden hé)