Is het mogelijk dat ik vanuit suriname callcenter werk kan doen vanuit huis?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (2)

Als je spreekt over de technische kant: Dit is zeker mogelijk ikzelf kan van thuis werken en dat is net of ik op het werk ben. Ik kan op het netwerk zonder probleem. Je telefoon kan dit dus ook als hij goed geconfigureerd is. Kortom de tijden van technologie hebben nog maar weinig beperkingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan op zich wel mits je een goede snelle verbinding hebt. Want je weet, het is wel Suriname he?
De vraag is alleen wil de eigenaar van het bedrijf het?
Ik werk zelf regelmatig in Suriname en weet als geen ander dat je in Suriname altijd bovenop je personeel moet zitten anders zal er weinig werk gebeuren.
Ik zou het dus persoonlijk niet accepteren indien mensen thuis callcenter werk zouden verrichten omdat ik graag 100% inzet zie en dat dus alleen kan controleren aan de hand van getallen. En het coachen op afstand is tevens lastig. Want veel callcentra daar bellen naar Nederland en dienen dus tevens te worden ondersteund in hun taalgebruik.

Kortom: Het zal wel mogelijk zijn al denk ik niet dat het Surinaamse bedrijfsleven daar klaar voor is.