Wat is de naam van dit Indonesische / Chineese smeersel, goed voor je gewrichten?

Kan iemand mij die naam vertellen? Het begint in ieder geval met de A, iets van Agur of i.d. Het is volgens mij een bruine drap, en goed voor vanalles en nog wat, in ieder geval voor gewrichten.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.6K

Antwoorden (4)

Bedoel je Arniflor?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, tis echt alleen indonesisch/chinees
Tijgerbalsem. Het heeft ook een hele sterke geur en je huid wordt warm bij aanbrengen.

Toegevoegd na 30 minuten:
Ik heb een site gevonden die alle weetjes over tijgerbalsem heeft.
Zou Agur Aw Chu Kin zijn? Het is een plantkundige uit China, volgens de site...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tijgerbalsem, maar wel het origineel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kaja puti

Toegevoegd na 24 seconden:
kun je halen bij de toko of oriental spaklerweg of beverwijk chinatown

Toegevoegd na 40 minuten:
kayu putih

Mijn excuses.. was te gierig voor een puntje..
Maar helpt goed hoor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jaa kayu putih ken ik wel, heb ik als kind wel eens mijn hele kamer mee ondergesmeerd omdat het 'zo lekker rook' :P
Maar helaas, dat bedoel ik niet. Het is zeker met een A.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja het ruikt inderdaad lekker.