Als mensen in films seks hebben gehad rollen ze gewoon van elkaar af en gaan slapen.Hoeven ze niet "op te frissen"?

Je kent het wel (of nog niet) Na de seks ga je niet in je eigen sappen slapen.In films doen ze dit wel altijd.Waarom houdt de registeur hier nooit rekening mee.

Toegevoegd na 24 seconden:
?

Toegevoegd na 1 minuut:
registeur = regiseur natuurlijk.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (16)

Waarom houdt de regisseur hier geen rekening mee? Omdat het niet bepaald het meest romantische moment van het seks hebben is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dat hoeven ze niet want ze n...ken ook niet echt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee in de film hoeft dat niet. Het gaat om het hoogtepunt van het verhaal en daar heeft opfrissen niks mee te maken.

Als ik naar een actiefilm heb gekeken laat de regisseur toch ook niet zien, hoe ze achteraf de make-up e.d. eraf wassen. Terwijl ik na een hoop actie mezelf ook ga opfrissen en mijn make up ga verwijderen.

Komt er trouwens nooit een eind aan die film want dan moet de regisseur ook doorgaan na het wassen, gaan ze misschien daarna wel werken en na het werken eten en na het eten wellicht weer sex etc. Wordt het een never ending story.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat je naar een film kijkt, geen weergave van de werkelijkheid.
Pas als er in de douche iets gebeurt wat bij het film verhaal hoort, dan zal de scene wel voorkomen in de film.
Je zal ook zelden zien dat de afwasmachine wordt ingeruimd of dat de hoofdrolspeler de slaapkamer stofzuigt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha.....om je laatste zin...
Zo kan ik je vraag nog wel uitbreiden naar 1000 vragen.
Film = niet echt

Vrouwen komen vol makup onder de docuhe vandaan of uit bed.
Ze hebben nooit ergens een pukkeltje zitten. En wassen NA de sex? Ik was me VOOR de sex.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat niet iedereen zich vies voelt na seks.

We rennen echt niet allemaal direct naar de douche om het bewijs van die smerige bezigheid direct eraf te poetsen! Ik heb wel wat beters te doen na seks. Nagenieten bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
suzyQ plusje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Enige juiste reactie. Ik ben niet vies van mijn man noch van mezelf, en douchen doen we de volgende dag wel weer. Rare gewoonte. Ooit een keer een man ontmoet die meteen na de sex wou douchen ; lamlul. Die relatie was verhipte snel voorbij.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja begrijpelijk Marleen,dan krijg je het idee dat ie man toch vies van je is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal mee eens!
Dat doen die acteurs niet omdat het niet in het script staat en hoe lang zouden die films dan wel niet gaan duren allemaal...

Je kunt ook heel fris samen slapen hoor, waarbij je jezelf niet in het zweet hoeft te werken en waar geen sappen vrijkomen... En dan hoef je helemaal niet jezelf op te frissen, omdat er niets onfris gebeurd is of gebeurt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie jij Pucca, in een film ooit wel eens iemand effe lekker naar de plee gaan om een potje te poepen?
Hier op GV zoude de mods zeggen: Het leidt niet tot kennisvermeerdering!

Toegevoegd na 1 minuut:
Waar het hart van vol is... Ik bedoelde natuurlijk iet Pucca,sorry!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de discussie is echt aan he afdwalen.. Nu gaat het alleen maar nog om douchen... zucht
De regiseur laat dat zien, wat hij wil dat jij ziet.

Film & TV = fictie en heeft dus niets met de werkelijkheid te maken.

Bovendien zie jij een take. De volgende take hoeft niet direct erna opgenomen te zijn. Men kan dus rustig douchen (als dit nodig is).

Maar je hoeft je toch niet per se na de sex je op te frissen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal doen ze het soft sex. Dus daarvoor hoeven niet te gaan slapen. Ze worden niet zo echt moe ervan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het leuke van films is dat het allemaal niet echt is. Het zijn allemaal acteurs en ze doen alsof. Wanneer het om porno gaat dan gaat de film over de sex en veel verschillende standjes. Niemand is geinteresseerd of ze wel of niet douchen na het sexen. Dus de regiseur zal dit dan ook nooit in zijn film doen.

Ik vraag mij bijvoorbeeld ook altijd af hoe het kan dat Pino uit Sesamstraat kan praten? Vogels praten toch niet?
En als ze 's avonds gaan slapen poetsen ze ook hun tanden niet. Vind dat zo gek!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Twee dingen : wat je in een film ziet, is niet echt. Douchen na de sex (waarover later) zou de film onnodig lang maken. Net zoals alle keren dat de acteurs naar de wc moeten, eten, afwassen, stofzuigen, was ophangen, ramen lappen, boodschappen doen.....it's teevee man, geen real life.

Daarnaast is douchen na sex een rare moderne gewoonte, die helemaal nergens voor nodig is. Mensen zijn niet vies, en sex is al helemaal niet vies. Douchen kun je makkelijk de volgende morgen, en een bed verschonen als je het HEEL erg bont hebt gemaakt, is ook nog wel een keertje te doen.

Eerlijk gezegd, zoals ik ook al bij de reacties gedaan heb, vind ik mensen die om de haverklap douchen hele grote viezeriken - voor het milieu. Al die zeepzooi en warm water, om nog maar niet te spreken van de enomre hoeveelheden deodorant en wasmiddelen die ze ongetwijfeld ook misbruiken, alleen maar om naar een parfumerie te stinken. Nee, geen goed woord voor over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geloof dat jij een viezerik bent
Cryofiel
14 jaar geleden
Nee, Edje, zo te lezen ben *jij* juist de viezerik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je Cryofiel. Ik vind het vies om 2 keer per week te douchen. Kijk wat de vragenstelster zegt is natuurlijk overdreven, meer dan 2 keer per dag is onnodig en inderdaad milieu vervuilend. Maar 2 keer per week vind ik vies, zeker gezien het feit dat ik veel werk verricht in de bouw en dus vaak smerig thuiskom. Ik moet gewoon elke dag douchen om lekker fris te blijven. En het is ook gewoon lekker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Edje40 douchen is inderdaad lekker..
Maar effe serieus.. Hoesj0w is het milieu vervuilend..
Cryofiel
14 jaar geleden
Als je vies bent geworden, kun je inderdaad beter wel douchen. Voor het normale dagelijkse kantoorleven is dagelijks douchen echt niet nodig. Als je vies bent, en dus wel dagelijks moet douchen, kun je het beste kijken wat voor soort viezigheid er op je lichaam zit. Is de viezigheid er met alleen water (en eventueel een sponsje of een washandje) af te krijgen, dan zou ik niet elke dag zeep gebruiken. Dat maakt de natuurlijke beschermlaag van de huid kapot. Als je wel zeep nodig hebt om schoon te worden, wordt het natuurlijk een ander verhaal. Dan zou je eens kunnen kijken of je zo'n typisch "vrouwensmeerseltje" kunt gebruiken na het douchen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ooooohhh, sj0w... ik snap het thanks
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jakkes, ik zou niet graag orale sex hebben met iemand die maar 2 keer gaat douchen in de week.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zo he-he dacht dat ik er alleen voor stond.
Ik denk niet dat mensen het leuk vinden om te zien hoe ze zich opfrissen. Sommige films laten ook geen toiletgang zien, net alsof die mensen last van obstipatie hebben of incontinentiemateriaal dragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grinnik: ik begin me heel vies te voelen, want ik douche in de winter meestal maar een keer of 3 per week (tenzij ik sport). 's Zomers, als het warm is, duik ik meestal wel dagelijks even onder de stralen, maar dat is meer om zweet af te spoelen dan me uitvoerig inzepen etc.
Kortom: Regisseurs, ik wil best wel een hoofdrol in een film spelen, ik ben goedkoper dan de gemiddelde Julia Roberts :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3 x douchen in de week is toch heel normaal? Mensen tegenwoordig overdrijven zo, het lijkt wel of ze zich constant vies voelen. Bovendien zei mijn ouwe huisarts dat het echt niet goed is om elke dag te douchen. Gewoon houwe zo!!!
Mijn man en ik zijn 37 jaar bij elkaar geweest (hij is jammer genoeg overleden), maar wij gingen ons nooit opfrissen wanneer we na de sex gingen slapen. Gewoon lekker in slaap vallen in elkaars armen. NIKS mis mee!!! Dus die regisseur ziet dit niet zo gek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat dat in het echte leven ook niet zo gaat (niks mis mee om 'in je eigen sappen te slapen'). Na een stevig potje seks is het toch juist lekker om elkaar nog te kunnen ruiken. En als je de 'snotterbellen' nog hier en daar hebt veeg je die toch even weg met een zakdoekje of een gedragen kledingstuk. De wasbak of douche komt wel in mindere 'romantische' tijden ('s ochtends).