Zijn de prinsen van 'Prins zoekt vrouw' wel echte prinsen? Ik kan namelijk niks vind wat hier op wijst.

http://www.sbs6.nl/web/show/id=528477/langid=43/dbid=345/typeofpage=73941

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Prins Pita.. ze hadden hier tijdens carnaval moeten zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je toch je antwoord. Hooguit iemand met een titel uit het verleden, die nog wat wenst te verdienen lijkt mij. Bernard is ook zo begonnen en kijk waar hij is geëindigd. Prinsjes zat in deze wereld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij ging per ongelijk van het DVD kanaal naar de TV kanaal en kwam toen op SBS6. Ik stond versteld. Ze weten van gekke geit niet meer wat ze moeten verzinnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En daarom kijk ik geen tv meer ;-)

Antwoorden (3)

Zonen van afrikaanse stamhoofden of vage koningszonen van lang-vergeten koninkrijkjes uit een ver verleden vóór India en Pakistan onafhankelijk werden - ze zullen vooral zichzelf als prinsen zien, en de $$-tekens in de ogen hebben bij de kans op gratis publiciteit + een aardig salaris/onder brenging in *****hotels en limosine-vervoer.
Het zoveelste 'hoera: ik kan m'n neus in andermans privé-leven steken!'

Ik word er eerlijk gezegd langzamerhand kotsmisselijk van :
het lijkt ieder seizoen wel erger te worden!! ( lang leve de BBC en discovery en nat. geogr.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de bio's op bovengenoemde site staat wel wat.
Laat maar zeggen dat het er niet naar uitziet dat er later ooit een heel koninkrijk geregeerd gaat worden door de mannen.

By the weg, mocht de Italiaanse prins niemand vinden, dan wil ik me wel opofferen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
What a mistake ah to make ah.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, is dat de reactie op de reactie die ik geeft op zijn: "You a beautiful laidy i-a kiss-a your hand"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Captain Bertorelli, het blijft leuk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, tot seizoen 7, toen hebben ze Gavin Richards vervangen door een andere acteur en die is beduidend minder goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat sloeg nergens op, maar er waren nog genoeg andere leuke typetjes overgebleven.
Achteraf zal waarschijnlijk blijken dat ze niet allemaal prinsen zijn.
Een prins op het witte paard komt ook meestal niet op een paard.