Nee hoor. Ik heb regelmatig een vraag gesteld waar ik een antwoord op kreeg en toen was ik tevreden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Nee, niet bij iedereen is dat zo, bij sommigen is dat dan weer wel zo...

Maar een gek kan meer vragen dan 10 geleerden kunnen beantwoorden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet altijd. Soms is een antwoord op een vraag zo helder dat de vraag totaal beantwoord is en de vraagsteller geen vragen meer over het onderwerp nodig heeft.

Een andere keer kan er bijvoorbeeld in het antwoord een woord gebruikt worden, waarvan de vraagsteller de betekenis niet kent. In dat geval roept het antwoord een nieuwe vraag op, namelijk: wat is de betekenis van dat woord?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, bij iedereen is dat zo, bij sommigen is dat dan weer niet zo…

Maar een gek kan meer antwoorden dan 10 geleerden kunnen vragen…
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-D
Ja dat kan wel eens. Daarvoor is er dus ook rexies ervoor. Soms vinden mensen het antwoord op een vraag niet echt toepast. Dan komen er nieuwe vragen over dat vraag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rexies??
Niet automatisch,maar in principe kun je oneindig doorgaan met vragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan, maar dat hoeft niet. Bijvoorbeeld: wat voor dag is het vandaag? Dat is een andere vraag dan: hoe gaat het met je? Bij de laatste vraag heb je al gauw een nieuwe vraag.