hoe kan ik vanuit voorschoten het snelst heen-en-weer naar duinrell ?

Toegevoegd na 1 minuut:
taxi is te duur.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met de auto, fiets of OV?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja maar hoe. auto kunnen we niet regelen, fiesten ook niet mogelijk. OV zou ik dan meer info over willen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt ook even op ns.nl kijken
Rieneke1
14 jaar geleden
kijk je toch even op de site van connexxion?
denk dat het toch de bus gaat worden?

Het beste antwoord

Met de trein vanaf station voorschoten naar station den haag centraal. Vanaf daar met bus 90 naar duinrell.

Kijk ook een op www.9292ov.nl dan kan je je precieze vetrekadres invullen.
Aankomstadres van Duinrell is:
Duinrell 1
2242 JP WASSENAAR
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
He,Vics,waarom breng je hem er niet even heen? Zo te zien heeft deze meneer internet en daar is alles op te zoeken!

Andere antwoorden (2)

Bus 90, eindbestemming Haarlem
Lijn 90 rijdt tussen Den Haag en Haarlem, via Wassenaar. U stapt in Wassenaar uit bij de halte 'Dr. Mansveltkade'. Vanaf daar is het nog enkele minuten lopen naar Duinrell. Lijn 90 rijdt het hele jaar door.

Bus 491, eindbestemming Duinrell
Deze bus rijdt alleen in de zomermaanden. U stapt uit bij de ingang van Duinrell.

Bus 43, eindbestemming Leiden Centraal station
Bij de halte “Van Oldenbarneveltweg” in Wassenaar kunt u overstappen op buslijn 90 met eindbestemming Haarlem. U stapt bij halte Duinrell uit en in circa vijf minuten loopt u naar Duinrell.
Vanaf Leiden Centraal station
Bus 43, eindbestemming Den Haag Centraal station
Bij de halte “Van Oldenbarneveltweg” in Wassenaar stapt u over op buslijn 90 met eindbestemming Haarlem. U stapt bij halte Duinrell uit en in circa vijf minuten loopt u naar Duinrell.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fietsen! Wassenaar en voorschoten liggen vlak bij elkaar. Volgens mij ben je net zo lang als met de bus + wachten en/of overstappen kwijt, als met fietsen. En dan zit je ook niet aan bepaalde bustijden vast.