In hoevere kan een reclame filmpje afwijken van het originele product?

het gaat O.A. over dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=p2qlHoxPioM

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

100% in dit geval.

Simpelweg omdat het er ook bij staat "actual features and functionality may vary". Dit houdt dus in dat de functies en het gebruik in het uiteindelijke product nog niet vast staat, en dus naar believen van de makers aangepast, of zelf weggelaten, kan worden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Wie niks belooft, hoeft ook niks waar te maken ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er schijnt wel iets in de maak te zijn voor een Xbox zonder controller, maar dit filmpje is inderdaad 100% nep, omdat die Xbox nog niet bestaat.