Af en toe komt er in beeld, je antwoord is opgeslagen. +1 Wie doet dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zit echt niet iemand te wachten tot jij je antwoord hebt gegeven om daarna die tekst te schrijven.
Het zit ingebakken in het programma en bij het maken van de site geprogrammeerd door een site-bouwer.
Als jij op "Antwoord geven" drukt, is het zo geprogrammeerd dat ''Je antwoord is opgeslagen +1"
meteen als reactie komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je hier lang over nagedacht?, maar hij is leuk, ha,ha.

Antwoorden (3)

Dat "doet" de site. Dat gebeurt nadat jij een antwoord hebt gegeven op een vraag.

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor het geven van een antwoord krijg je 1 punt. Die melding bevestigt jou dat je antwoord is opgeslagen, en vertelt je dat je 1 punt hebt verdiend omdat je een antwoord hebt gegeven.
14 jaar geleden
het laat zien dat je antwoord heb gegeven en dat je daarmee 1 punt hebt verdiend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat doet het systeem automatisch, dit is een bedankje van de eigenaar v/d site omdat je de moeite hebt genomen om een antwoord te geven.