Wat is de goedkoopste manier om een mobiel nummer in Spanje te bellen? #durftevragen

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik moet naar een mobiel nummer bellen, naar +31 of +34. Maar de ander is mijn vriendin, dus ik wil niet dat ze teveel met de kosten zit

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Een mobiel nummer? Ik weet dat ik een vast nummer over het algemeen bel via skype, ik weet niet hoe duur dat met mobiele nummers is. Het voordeel van met skype bellen is dat je het tarief betaald alsof je vanuit Spanje naar Spanje belt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de meeste gevallen is oproepen ontvangen in het buitenland goedkoper dan het zelf bellen vanuit het buitenland. U kunt dus eventueel met het thuisfront afspreken om op bepaalde tijdstippen te bellen, of u kunt afspreken dat u de telefoon over laat gaan wanneer u het thuisfront wilt spreken. Dit scheelt vaak al 30 procent in de kosten. Het thuisfront betaalt overigens de normale kosten voor het bellen naar een mobiele telefoon (zogezegd tot aan de grens) en u betaalt de kosten vanaf de grens tot aan uw telefoon.

Toegevoegd na 1 minuut:
+ 34 is spanje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag de telefoon van je ouders te leen;-)
jc54
14 jaar geleden
Als jou mobiel simloch vrij is dan ga je naar een Toko of een vrije telefoonwinkel en daar koop je een complete telefoonkaart van lyca mobiel het gaat om de simkaart
en als die leeg hebt hoef je alleen maar beltegoed te kopen .