Heeft naakt slapen (bij een man) invloed op iets?

Toegevoegd na 3 minuten:
ik bedoel gewoon als een man, zonder een ander in bed ligt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
2.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
na je toevoeging snapte ik je vraag nog niet.........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vraagsteller lijkt te bedoelen, dat hij/zij wil weten of het schadelijk kan zijn voor het lichaam, of de omgeving waarin het lichaam zich bevindt (het bed dus) als een man naakt slaapt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@mlodewijk dat was precies wat ik bedoelde
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik snap hem nog niet......waarom schadelijk??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk een beetje in de lijn zoals een heet bad of een laptop op schoot ook schadelijk kan zijn voor de kwaliteit van het sperma. Maar dan spreek ik wederom slechts mijn vermoedens uit. Prettig vind ik het overigens niet om zo te slapen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
he jammer martijn...het had zo leuk kunnen zijn ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach ja, mischien wel, laten we zeggen dat het hydraulisch gezien niet helemaal meezit in de praktijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op de buurvrouwen als je 's nachts je bed uit moet rennen als je huis in de fik staat. Verder niet!

Antwoorden (7)

Bedoel je wat ik denk dat je bedoelt? Naakt slapen bij een onbekende vrouw heeft voor een man wel invloed op iets, maar als een man en vrouw altijd naakt slapen samen dan zal dat op termijn wel minder worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Ik stel me meestal voor aan de vrouw in het stadium voordat we het bed delen, dus ik denk dat mij dit probleem niet zal treffen.
Je kunt het koud krijgen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet vaker je beddegoed verschonen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor een man is het niet goed, om te strak ondergoed te dragen. De boel daar beneden kan daardoor teveel afgekneld worden. Bovendien is het niet goed voor de kwaliteit van de voortplantingscellen, dat de temperatuur te hoog wordt. Met het oog daar op is het prima, om naakt te slapen. Is bovendien nog prettig ook.
14 jaar geleden
Het heeft positieve kanten. Vooral dat je als (jonge) man nooit wordt gesnapt in zo'n vreselijk lullige situatie als Harry Potter met een minkukel pijama aan. Er is iook een nadeel: als je 's nachts naar de wc gaat en je rent weer terug naar bed, dat verlies je wel eens een druppeltje., en krijg je vlekjes op het parket.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar euh, je wilt wel gesnapt worden in je naturel pyjama? Wacht effe, dat snap ik niet. Ik ga toch liever in mijn pyjama naar buiten wanneer er brand uitbreekt dan in mijn blootje.
naakt slapen levert je minder herpes genitalis op.
Een sluimerende beginnende aanval wordt dan niet nog extra 'gestimuleerd' door te veel warmte isolatie door ondergoed. In 1 van de vorige antwoorden staat al de heel juiste bewering dat te veel warmte slecht is voor de kwaliteit van sperma. Het herpesvirus voelt zich ook 'kiplekker'bij warme ballen. Houdt dus je hoofd warm en je ballen koel ook overdag, door b.v. boxershorts te dragen i.p.v. die te veel afklemmende slips. Door navolgen van dit advies heeft iedereen minder last van die prikkende blaasjes en dus méér tijd kans en zin om kwalitatief voort te planten.. Dus:....Ja het heeft [gunstig] effect.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Kan welééns een natte droom van krijgen.