is het handig om hier je leeftijd onder te zetten (zie uitleg)?

Ik heb op internet een iets gezien wat ik graag wil gebruiken voor mijn boek, nu wil ik een mail sturen naar de desbetreffende persoon, om toestemming te vragen. is het als jongere handig om je leeftijd onderaan de mail te zetten

Toegevoegd na 45 seconden:
zoja, waarom

zo nee, waarom niet

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Ik denk van wel, mensen houden dan rekening met hun formuleringen. Daarnaast kunnen ze als ze positief reageren tips geven die passen bij je leeftijd/ontwikkeling.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het zou daarnaast best kunnen dat ze een jongere meer geven/toestaan dan een ouder persoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat heeft toestemming vragen te maken met je leeftijd
gewoon vragen of je het mag gebruiken met een duidelijke uitleg waar je het voor wil gebruiken
maak een contract op met daarin de afspraken die je hebt gemaakt
Je zet er alle twee een handtekenig op.
Als je je leeftijd er onder zet nemen ze je misschien niet serious
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, je krijgt toestemming of niet.
stuur een nette mail, zonder je leeftijd te vermelden.
vertel hoe en waarom je het wil gebruiken, dat is ter zake doende info.
14 jaar geleden
Nee, die zal ik er niet bij gaan noemen. Je leeftijd kan ook in je nadeel werken. Geen dingen noemen die niet relevant zijn.