Door hoeveel (beveiligings)camera´s word je per dag gefilmt?

Toegevoegd na 4 minuten:
Als je ervan uit gaat dat je door de stad loopt. Wat zal het gemiddeld ongeveer zijn.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Meer dan je ooit kan denken. Pinautomaten hebben camera's, veel winkels ook, straten in steden inderdaad en als je dus een dagje door bijvoorbeeld Utrecht loopt dan ben je volgens mij bijna constant in beeld van een camera... Mijn schatting: 200 camera's
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat ligt eraan.
Als je gaat wandelen op de Mokerhei zal dat wel nul zijn.
Als je gaat rijden op de snelwegen en gaat wandelen door de stadscentra en op stations door vele tientallen tot honderden.
14 jaar geleden
Een stad als Rotterdam of Utrecht: tientallen tot honderden. Een stad als Hilversum: enkelen, meestal van pinautomaten of fout afgestelde winkelcamera's. Een dorp als Hoenderloo: misschien één bij de pinautomaat, meer zal het niet zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in utrecht ,als je de stad lopend doorkruist is het gemiddeld een kleine 100 x.