Welke batterijen kan je het best nemen voor je xbox 360 controller?

de standaard batterijen die je bij de controler krijgt, gaan bij mij erg snel leeg. welke batterijen zijn sterk genoeg en geen een paar dagen mee (of langer)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
3.4K

Antwoorden (5)

er zijn bij de fotozaak oplaadbare batterijen te krijgen die niet leeglopen in je apparaat. Ik weet het merk zo niet meer, maar het zijn witte batterijen. Ze zijn een stuk duurder dan andere oplaadbare batterijen, maar gaan ook veeeel langer mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij een betere gameshop (dus niet de Intertoys of Bart Smit) kan je oplaadbare battarijen kopen, speciaal voor de Xbox 360 controller.
Hoe lang deze precies meegaan weet ik niet, maar het bespaart je in elk gevaL een boel geld.
Één accu met oplader kost ongeveer 20 euro.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou gewoon het klepje voor AA batterijen gebruiken met duracell inplaats van een accu.
Die krengen zijn echt snel leeg hoor meerdere klachten om me heen.
Ik ben ook weer terug gegaan naar AA en het bevalt me goed zo speel alweer 2 weken met dezelfde batterijen.

gr
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De ebe batterij is de andere batterij niet en prijs is niet de bepalende factor.
Hieronder twee vergelijkbare batterijen. De goedkoopste hebben echter de grootste 'elektrische inhoud' (zelfbedachte term) van 3600 mAh. Welke de laagste prijs heeft merk je pas aan het einde van de rit, aan het aantal opladingen. Koop in ieder geval batterijen met 3600 mAh, dat scheelt een joop ergernissen.

Super Traxcell Rechargeable Batteries NiMH 3600mAh - AA / R6 / Mignon 4-pack EUR 9.99

Maxell Rechargeable Batteries NiMH 2500mAh - AA / HR6 / Mignon 4-pack EUR 11.99
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in mijn ervaring zijn die 10 of 12 packs van kruidvat wel aardig, als het om aa penlite gaat. kost een derde van duracell en gaat de helft tot driekwart zolang mee. iets meer verwisselen maar schelt financieel behoorlijk. aa baterijen zijn trouwens vaak per tien in de aanbieding bijv. de rode philips longlife 10 voor 2 euro op de markt. die gaan ook lang mee.