YO valentijns probleem , dus de welbekende vraag "hoe vraag je een meisje"

ik vind dit meisje hartstikke leuk, en ik heb haar al gevraagd maar ze zei nee (ja maar ga nou niet zeggen jammer dan)
maar goed ik heb dus niet het lef/moed om haar te vragen in het bijzijn van anderen (want dan ga ik af natuurlijk) weet iemand een goede manier waarop het misschien toch nog een beetje hoop vvoor mij is???
Klinkt hartstikke vaag nietwaar

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
swaffelen tegen haar benen dat moet toch haast de oplossing zijn lijkt me :p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oh? Doe ik het al die jaren verkeerd..... he bah, vandaar....

Het beste antwoord

eigenlijk geldt "nee is nee", maar wat was je vraag?

en als de vraag echt gericht was "wil je met me gaan", dan rest je de harde taak om hiermee om te gaan. Je kunt altijd vragen om het waarom? Jij bent verliefd, en zij helemaal niet? of zijn er nog kansen?

Vraag eens waarom niet :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

vraag haar alsjeblieft niet op valentijn! het is commercieel en alles behalve romantisch.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Breng haar op Valentijnsdag persoonlijk een cadeautje. Geen domme dingen waarvan je er 13 van in een dozijn kunt kopen, maar iets speciaals. Moet je wel lef voor hebben en ook al zal ze niet gelijk om zijn, je maakt wel indruk en dat zal ze niet snel vergeten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze zei nee.. eigenlijk moet dat duidelijk zijn. Maar als je het toch wilt proberen, probeer het dan met meer kracht. Spreek alsof je 'er van uit gaat' of dat je 'verwacht'. Als ze echt wil gaat ze het misschien toch proberen!
Succes