Wat zijn kenmerken van bruggen?

Shit, morgen werkstuk inleveren... Haha, wie weet er een paar op te noemen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
2K

Het beste antwoord

Veel nuttige informatie vind je in onderstaand filmpje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Dat dat bouwwerk een lengte weet te overspannen om een last van de ene kant naar de andere te dragen...

Ik geef er maar één om anderen ook aan kans te geven...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bruggen zijn tandheelkundige brug constructies ter vervanging van een of meer afwezige natuurlijke gebitselementen, bevestigd op naburige elementen. Een klassieke brug bevat een in één stuk gegoten metalen structuur (in een goudlegering of in een edelstaal legering) met erboven een porselein of een kunsthars bedekking).
ze hangen over water. Er kunnen autos over rijden. Of mensen over lopen. Je kan er onder slapen als je een vino in Parijs bent [bv doordat je je huiswerk niet zelf maakt].
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ehm,

- de driehoekconstructie?
- ze gaan over water heen
- dienen ervoor om eroverheen te kunnen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat deze kant altijd tegenover de overkant is gesitueerd..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan open en dicht..
wegdek...
brugleuningen...

en volgende keer iets eerder aan je huiswerk beginnen :P ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bruggen zijn tandheelkundige constructies ter vervanging van een of meer afwezige natuurlijke gebitselementen, bevestigd op naburige elementen. Een klassieke brug bevat een in één stuk gegoten metalen structuur (in een goudlegering of in een edelstaal legering) met erboven een porselein of een kunsthars bedekking).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
breek me de bek niet los.
ze over bruggen iets b.v. een rivier
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ze iets overbruggen en dat ze nog wel eens instorten en dat er soms grote stukken ijs boven in hangen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt er ook een huis op bouwen en dus een brugbewoner worden, als je dan uit het raam kijkt ben je een brug-kijker. zie foto.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een brug is een toestel dat gebruikt wordt bij het turnen.
Er bestaan twee verschillende soorten bruggen:
De damesbrug, welke twee stangen met elk een verschillende, verstelbare hoogte heeft;
De herenbrug, welke twee stangen van gelijke hoogte heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
;)
Een brug verbindt twee gebieden die door water of moeras gescheiden zijn. Dat is eigenlijk het enige kenmerk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een brug is als een veerboot die te lang is om te varen omdat hij beide zijden van de rivieroevers raakt.