ik heb moeite met profiel kiezen

ben niet geinteresseerd in cultuur en maatschappy, en economie en maatschappij, ik denk meer natuur en gezondhied. maar dan nog is de vraag wat voor beroep?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat voor opleiding doe je?

Antwoorden (3)

In de natuur is genoeg te doen. Je kunt beginnen bij de plantsoenendienst en ondertussen veel leren over de natuur. Daarna kun je bijvoorbeeld bomendokter worden, of boswachter.

Ook in de gezondheidszorg is genoeg te doen. Maar ook hier dien je onder aan de ladder te beginnen. Als je talent hiervoor hebt, kan er vervolgens een wereld voor je open gaan. De bevolking groeit en mensen worden steeds ouder, dus voorlopig werk zat in deze branche...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+je
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+je
Dit zijn maar enkele voorbeelden ervan, zoek op google daar vind je genoeg. ''(natuur en gezondheid beroepen)''

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou dan voor Natuur en Techniek gaan. Zit je erg breed en ben je qua natuurlijke en technische achtergrond al goed georiënteerd.

Schijnt wel 't meest 'zware' profiel te zijn, maar dan heb je zeker ook wat.

Toegevoegd na 1 minuut:
Met deze opleiding kun je ook de meeste vervolgopleidingen volgen zonder extra cursussen.