Valentijnsdag op zondag, wat doet TNT post?

Dit jaar valt Valentijnsdag op een zondag, werkt TNT hierdoor extra op zondag, zodat dit kaartje ook daadwerkelijk op Valentijnsdag aankomt? En wanneer kan ik dit kaartje het best op de bus doen om te zorgen dat die op de juiste dag arriveerd, vrijdag op zaterdag?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ze doen niets anders dan anders.

Antwoord 2e vraag: niets. Dat lukt niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is duidelijk :) Allemaal bedankt en ik denk dat ik hem maar een dag eerder verstuur, zit bijna 200km tussen :P

Andere antwoorden (7)

Wat de TNT altijd doet, op maandag brengen.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee kan me niet voorstellen dat TNT op zondag gaat bezorgen. Doe je kaartje vrijdag op de bus dan komt hij zaterdag aan. Om helemaal zeker te zijn dat hij voor zondag aankomt kan je hem donderdag opsturen. Maar in principe is vandaag op de bus morgen bezorgt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
TNT gaat echt niet op Zondag bezorgen.
Als jij je kaartje op tijd bij je geliefde in de bus wil hebben, zul je het er zelf in moeten gooien op zondagochtend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
TNT werken op zondag? Doen ze nt hoor,kaartje komt zaterdag of maandag aan of je moet iemand vragen het erin te gooien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
TNT post bezorgt net zoals altijd,dus niet op zondag. Wat dacht je er van het kaartje een dag eerder te posten,zodat ie op zaterdag bezorgd wordt? Heeft je lief er al een dag eerder plezier van.
Veel mensen zijn ook op zondag jarig en krijgen het felicitatiekaartje op zaterdag en zullen daar niet minder blij mee zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je het echt leuker vind om haar op de zondag te verassen moet je het gewoon zondag smorgens heel vroeg zelf bezorgen. ( als je niet te ver weg woont)
en anders de vrijdags gewoon op de bus doen dan heeft ze hem zaterdags ook wel
14 jaar geleden
Dat levert de TNT echt niet genoeg op, zie alle voorgaande antwoorden.

Wat je kunt doen om het wel op de juiste dag te laten bezorgen is:
Stuur het kaartje met begeleidende brief naar haar/zijn buren en vraag hen (in die brief) of zijn het de juiste dag bij hem/haar in de bus willen doen. Als je er een doosje merci voor hen bij doet willen ze het vast wel voor je doen.