helpt Sunlightzeep tegen nachtelijke beenkrampen

`s-nachts heel veel krampen heb gelezen dat Sunlightzeep in bed helpt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Nee dat helpt niet, een oplossing tegen die kramp helpt beter...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Magnesium (vitamine-bruistablet) en kalium (o.a. in banaan) helpen iniedergeval. Nog nooit gehoord of het klopt of Sunlightzeep helpt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik stond op het punt een hele lap tekst te gaan typen, tot ik me bedacht dat deze vraag al eerder aan de orde is geweest.

Daarom verwijs ik je naar die eerdere vragen. Dan heb je meteen niet alleen mijn antwoord, maar ook tientallen andere antwoorden.

Ik heb getwijfeld of ik die laatste Bron ook moest opnemen in de lijst. Ik heb het toch maar gedaan, tenslotte ben jij degene die een keuze moet maken, niet ik. Ik zie echter dat de vraagsteller duidelijk heeft gekeken naar zijn/haar eigen voorkeur, en een nogal afwijkend antwoord heeft gekozen. Maar goed, aan jou de keus.

Veel leesplezier!