Waarom worden hier vragen zo snel verwijderd. Ik ben niet goed in mijn nederlands en ik ben dyslectisch.

IK merk dat er best snel vragen worden verwijderd.
Maar soms is het best moeilijk om een vraag goed te formuleren.
En ik ben niet goed in mijn nederlands, ik lees soms 3 keer mijn vraag door voor ik het plaats.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vindt het een goede vraag+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hierom:
Het moderatie-team heeft de volgende uitleg gegeven: Niet kennisvermeerderend en vraagt ook niet om advies.
En:
Het moderatie-team heeft de volgende uitleg gegeven: Dit is een ervaringsvraag zonder adviesverzoek. deze vragen zijn niet toegestaan volgens de richtlijnen. Ik lees de richtlijnen, maar is best moeilijk om sommige vragen te stellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat was je vraag dan?

Het beste antwoord

Ik vindt ook dat vragen erg snel verwijderd worden,je moet zowat een geleerde zijn om een vraag goed en volgens de richtlijnen van GV neerzetten anders gaat ie eraf....
Jammer hoor,want inderdaad niet iedereen heeft een hoog IQ.
Dus over een poosje kunnen de gewone *mensen* hier geen vraag meer stellen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Gewoon even de regels kezen ze zijn zeer kritisch, wat opzicht terecht is. Ik heb ook moeten wennen.

Toegevoegd na 25 seconden:
Kezen is lezen overigens
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jc54
14 jaar geleden
@ Jeroen. Ja, dat krijg je er van als je snel wit zijn, hè.
Moet je later een correctie aanbrengen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze vragen worden meestal snel verwijderd, dus om nog een antwoord te kunnen geven, trouwens deze type fout was wel leuk, misschien typte ik het wel expres en verbeterde het. Hij is nu op twee mannieren uit te leggen. Gaat mij niet om de punten. ):
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Overigens snel? bedoelde je wilt of wit in je vraag (:
jc54
14 jaar geleden
Scherp opgemerkt, had het zelf nog niet gezien.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk bij kezen aan iets anders....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even benieuwd de dubbele uitleg al dan iet expres of de type fout bij jou?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
iet?
jc54
14 jaar geleden
@Muts52. Vandaar jouw naam??????????
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
huh? jeroen....ik snap geen snars van je antwoord..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Muts52 Ook taal kun je "kezen" gebruiken, volgens mij is kezen in dit verband goed nederlands, net zo als beneuken bedonderen betekend. (:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik leer hier allemaal nieuwe woorden....
en ja...jc54 ik heb niet voor niets de naam muts gekozen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hie hie Muts52 ik lag helemaal dubbel van je antwoord.
Je schreef ik denk bij kezen aan iets anders.
Ik dacht dus ook aan iets anders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eén Kees,twee Kezen!
Wanneer ze onduidelijk worden geformuleerd worden ze verwijdert; helaas. Ik ben ook dyslectisch... Mijn Apple haalt er gelijk een spelling controle overhen (gelukkig) wand anders zouden mijn vragen en antwoorden ook bagger zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ow,Rick....je spellings controle hapert ietwat....
(grapje)
Ik begrijp er soms geen snars van. Soms zie ik een vraag voorbijkomen, waarvan ik denk, dit is dus onzin en die blijft staan. Dan zie ik een vraag die heel waardevol is en een kwartier later is hij verwijderd.
Ligt dat aan de mods? Zo van; wie dienst heeft bepaalt?
Hetzelfde geldt voor antwoorden.
Niet duidelijk allemaal.
Maar goed, ik ben ook maar een mens en kijk gekleurd.

Toegevoegd na 44 seconden:
Dit zal ook wel verwijderd worden, want het is geen echt antwoord zie ik nu. Had natuurlijk bij de reacties moeten staan. Sorry mods.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt, vragen worden wel erg snel verwijderd..
jah dat is heel erg vervelend! ik ben zelf ook heeel slecht in Nederlands... misschien een klein 6je op m'n rapport maar dan ik het vaak wel gedaan.. en tjaa dat onze spelling niet zo goed is zegt niet dat we het niet weten waar we over praten ;) ik ben hier ook nog niet zolang maar het komt wel goed... (als ze niet nog meer gaan opletten en nog strenger worden) natuurlijk is het goed dat ze controleren en zo maar gaat soms wel erg ver...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat is een groot nadeel, maar niet alleen hier, maar waarschijnlijk ook elders in de wereld... Op school en op het werk zul je dat nadeel ervaren...

Het is helaas zo dat soms een moderator snel, veel te snel ingrijpt... Maar het is niet anders...

Ga vooral door, het is des te beter te waarderen als je toch succesvol kunt zijn op GV, ondanks je handicap...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eens