Wat zou jij doen als er geen closetpapier meer is en je net een grote boodschap gedaan hebt?

Dit in een openbaar toilet, thuis roep je gewoon 1 van je huisgenoten erbij.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Sok uittrekken, gebruiken en gelijk daarna uitwassen, onder de blower drogen en weer aantrekken.

(Tip van m'n vriend overigens. Zelf heb ik door schade en schande wijs geworden altijd wel een pakje zakdoekjes in mijn handtas zitten.)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

niks.

een slimmerd kijkt eerst en gaat dan zitten.
En ik ga al niet zitten als er geen papier is want ik ga voor geen goud op een bril zitten zonder er papier op te leggen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
mij zou het niet gebeuren want ik kijk altijd eerst of er toiletpapier aanwezig is. maar als het gebeurt dan kun je niks anders doen dan je mobieltje erbij pakken en iemand bellen die een toilet papier voor je ophaalt.

mocht zelfs dat niet lukken dan kun je niks anders doen dan je broek optrekken en snel naar huis rennen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vooropgesteld dat ik altijd eerst controleer of er papier is, zou ik vooral heel erg balen.
Waarschijnlijk mijn ondergoed dan maar gebruiken en die dan achterlaten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
mocht het mij overkomen (ik kijk eerst of er papier is):
onderbroek uit en als papier gebruiken, en "commando"stijl naar huis.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
sowieso zou ik niet zo gauw een grote boodschap doen op een openbaar toilet en als ik dat zou doen zou ik ook zeker checken of er nog papier is maar mocht het onverhoopt toch een keer voorkomen dan zou ik mijn telefoon pakken en iemand bellen om te vragen of hij/zij alsjealsjealsjeblieft papier komt brengen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je gat(je) afvegen met de wc rol... denk ik!?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wachten tot er iemand komt die van een ander toilet wat wc-papier kan halen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Met mijn onderbroek.