Waarom worden altijd de verkeerde meisjes op mij verliefd?

ik val op een meisje in de klas. ik ga me er niet voor uitsloven, ik wees mezelf. we hebben wel eens oogcontact. maar niets duidelijks. dan blijkt opeens dat juist de meisjes waarvan ik niet wil dat ze op mij verliefd worden, op mij verliefd. kan dit aan mijn aanpak liggen? 0.0

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (9)

Nee want je zegt zelf dat je gewoon jezelf bent en er niks voor doet. Dus je pakt niks aan op dat gebied. Dus kan het ook niet daardoor komen dat de verkeerde op je vallen.

Wat wel kan zijn is doordat je er niks extra's voor doet; die meiden die jij leuk vindt niet op je vallen.

Dat zul je dus moeten uitproberen wat inhoudt dat je een keer meer moeite moet doen oftewel jezelf moet uitsloven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mss geef je de verkeerde lichaamssignalen of inviterend oogcontact. Ik heb dat fenomeen ooit gekend op achttien maar dat had met een zekere naiviteit te maken en ik was meer bezig met che guevara dan met de liefde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zegt nog niet zoveel over jouw of dat meisje.

Ik ga dat nu voor je invullen.

Jij bent iemand die erg op zijn uiterlijk let. Hoe hij eruit ziet en hoe je gekleed bent. Je vindt het belangrijk om mooi te zijn.

Het meisje is totaal het tegenovergestelde. Je vindt haar niet mooi, ze is helemaal niet zo met uiterlijk en kleding bezig.

Nogmaals mijn invulling, als dit enigszins klopt, lees dan verder. Anders stop en geef me een minnetje.

Iemand die veel doet om mooi te zijn, heeft automatisch een aantrekkingskracht dat mensen naar hem kijken. Iedereen, dus ook diegene die je niet wilt dat ze naar je kijken. (vooral meisjes/vrouwen hebben hier moeite mee).

Ook heb je het nadeel dat je alles in je schoot geworpen krijgt. De aandacht om mee te beginnen, maar ook eventueel een baantje, of vrienden. Het gaat je "te" gemakkelijk af. Hierdoor wordt je lui en krijg je een 0.0 aanpak. Dat heeft niets te maken dat jij jezelf bent.
Ook dit heeft een aantrekkingskracht tot bepaalde type mensen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien valt het toch op dat je dat ene meisje leuk vindt. En aangezien vrouwen toch behoorlijk competief kunnen zijn wat mannen betreft hebben die andere meisjes het idee dat ze jou te pakken moeten krijgen voordat jij jezelf aan een ander bindt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo gaat het eigenlijk altijd, en dat is de grote paradox. Pas als je geen sex met een vrouw wil hebben, kun je normaal met haar praten. Tegenover vrouwen waar je niets mee wilt doen, kun je je dus veel normaler gedragen dan degene met wie je wel wat wil beginnen. De oninteressante vrouwen zullen je vanzelf leuker gaan vinden dan de vrouwen die je leuk vindt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat bedoel je eigenlijk met "verkeerd" (anderen gebruiken die term maar daar komt het wel op neer) ? Zijn het meisjes die niet voldoen aan jouw beeld van het ideale meisje ?! Soort zoekt soort, dat gaat op voor grote dingen maar ook voor kleine dingen. Die meisjes waarin jij geen interesse hebt, zien toch iets in je dat hen aantrekt. Ze zijn een spiegel voor je.
Weet je hoe zeldzaam het is iemand te vinden die gewoon zichzelf durft te zijn ? Eigenlijk mag je best trots zijn. Een meisje dat die eigenschap in jou niet waardeert, is jouw moeite niet waard.
Enne, je hoeft je niet uit te sloven voor "die ene" maar alleen maar afwachten heeft nog niemand iets gebracht !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zijn geen verkeerde meisjes, maar jij bent de verkeerde jongen!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naar mijn idee worden die meisjes op de verkeerde jongen veliefd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die dingen gebeuren. Wees blij. Op een goede dag komt de verliefdheid van twee kanten. Maar dat komt niet vaak voor.