Bestaat het eerste winkeltje van D.E nog en zo ja waar staat het ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
D.E.?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Douwe Egberts ( koffie)
Daar kun je de punten van de koffie /thee inleveren.

Het beste antwoord

Het bestaat, en wel in Joure.....'De Witte Os'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

de d.e. winkeltjes zijn al heel lang opgeheven en je zal dan je spullen via het boekje moeten bestellen .
in utrecht zat hij op een hoek schuin tegenover de hoofdingang van de fabriek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hier is er ook een
zie onderstaande link en je weet waar en wanneer en wie het winkeltje opende
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bestaat, in Enschede.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker, bestaan die winkeltjes nog.
Ze hebben alleen een andere uitstaling gekregen en naam.
Het zijn nu Douwe Egberts koffiecafés geworden, je kunt er echt heerlijke koffie drinken, met iets lekkers er bij en je kunt er je punten inleveren net als voorheen.
Ik heb de site opgezocht waar ze nu overal nog zitten.