Wie weet waar dit over gaat? (Zie link)

http://www.verlorenminuten.nl/

(Categaorie overige gekozen omdat dit betrekking kan hebben op vanalles en nog wat, ik heb zelf geen idee).

Toegevoegd na 24 minuten:
Een banner met groot die teller erop verschijnt op diverse sites, onder andere op www.ad.nl

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gv+, even afwachten tot 13 januari he..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mja, ik ben een zeer ongeduldig manneke... Dus, vandaar de vraag ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mn vriend vermoed iets van een telefoonmaatschappij..

Het beste antwoord

Gepost door andreas2005 op 08/01/2010 08:32
Hebben jullie al die posters en banners gezien met "397.123.456 verloren minuten" er op? Er staat nu op de banners dat er vanaf 13 januari meer info is.
De bijbehorende website is "verlorenminuten.nl". Deze website is geregistreerd afgelopen 9 november door het bedrijf info.nl. En dat bedrijf heeft (onder andere) T-Mobile als klant!
T-Mobile gaat het kennelijk groots brengen, de nieuwe relax-bundels. Hét verkoopargument wordt het behoud van je belbundel "voor altijd". Oftewel, één van de flex-argumenten maar dan op zo'n manier dat het T-Mobile niet zo veel kost als bij flex. En ons dus niet zo veel oplevert.
God, wat verlang ik terug naar Orange . De tijd dat "wat van jou is blijft van jou". Met het uitkopen van Orange is de concurrentie weg, en kennelijk binnenkort daarmee ook de abonnementsbundel die wordt berekend in geld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zijn aardig wat belminuutjes dan! :-O
+1 Dit lijkt me een zeer aannemelijk antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ah, klinkt idd aannemelijk. valt wel tegen... ik had iets spectaculairders verwacht!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
spectaculaire antwoorden worden gewist;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Whahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeer aannemelijk.

Andere antwoorden (2)

Geen vertraging meer bij de NS.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat zou mooi zijn maar verheug je er niet op!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar gelooft niemand ooit nog in denk ik haha, toch bedankt voor je antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ach ja positief blijven !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is waar... Nieuw jaar, nieuwe kansen, daarom kreeg je toch dat plusje al ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dankje wel meesleepbee !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
st
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wahahhaha +1!
Het einde van de wereld in 2721 (dus maak je geen zorgen)