waarom wordt mijn vraag over de kleur van de website verwijderd?

ik vind het wel een interessante vraag eigenlijk

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1K

Het beste antwoord

Naar mijn mening ook wel een interessante vraag om over te discussiëren
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Omdat de kleur elke maand wisselt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
zoals ik al eerder zei, onzinnege vraag
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je vraagt toch ook niet : hoelang is een chinees?.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja, ik wilde net antwoordden en toen was hij al weg. - Maar hier komtie...omdat de kleuren goed bij elkaar passen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zie het nut van deze vraag ook niet helemaal in (kan aan mij liggen).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien zit er wel één of andere gedachte achter dat Ilse Media bewust voor deze combinatie van kleuren heeft gekozen. Vind ik erg interessant om te weten te komen.